Svar på kommentar

Är hon trött eller???
Hallå det var morgon! 
 
åhh jag vill också ha den! Vet du när den kommer till sverige?
Tror att den kommer i december :)
 
Måste bara säga att du har en sjukt bra blogg för att vara 99:a! Man kan verkligen inte tro det, du har jätte fin stil & bra och intressant blogg med bra uppdatering och intressanta inlägg. Du är en av de bättre bloggar jag läser verkligen, ville bara ge dig lite cred för det =) inte många som är så duktiga när man är så "liten" menar inte så, utan när ja va i "din ålder" är bara 2-3 år äldre men still. Så hade jag inte alls bra blogg som dig!! As bra jobbat iaf, jätte sööt är duu!! Hehe
Du gjorde min dag! Älskar dig, kysskyss
 
Btw, vilka appar använder du när du redigerar dina bilder? :)
Camera + och afterlight 
 
ska till new york nästa vecka (!!!) och ska köpa free runs. Såg precis att du har dom lila, snygga! 
Vilka av dessa tre rosa tycker du är snyggast? 
Åhh vad kul men av dom alternativen du gav mig tycker jag att du ska välja någon av dess, och själv skulle jag valt dom till vänster, om jag inte hade köpt mina 5.0 som jag har just nu :) Men det är helt upp till dig själv, vilka som du tycker att du passar bäst i osv. 
 
Kan du visa snygga sett att matcha med den koftan du har på dig på bilden? Helst idag!! Typ allting, skor, smycken, byxor, tröja under osv :)! 
Typ så här kan du väl använda den och matcha :))
 
kxkks




Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: