some a/q

Har du ask.fm?
Ja! Ask.fm/linneajanssonn
 
Sjukt fin design du har linnea! är de du som har gjort den?<3
 Taackar! Yes har gjort allt helt själv! 
 
Den måste jag pröva! finns det flera produkter i den serien?
Ja det, finns en starkare variation och en lite svagare och det finns en tvål/tvätt m.m
 
Sätter man den bara på finnen innan mn lägger sig eller kan man ta det några timmar under dagen om man är tex hemma?<3
 Jag smörjde in det i hela ansiktet och mest i pannan för att där har jag mest finnar/småfinnar men det är något du kan avgöra själv skulle jag tro, för om du inte har så många är det nog lättast om du duttar på lite.
 
Vad för rättegång???
 Svarar på detta för sista gången. Det var en kille som har taffsat på mig och flera tjejer runt i det området där jag bor och 4 av dom tjejerna är folk jag känner och han bor inte långt ifrån mig och jobbar kanske 100 meter ifrån där jag bor..
 
Är det värt att köpa mellan höga primes som du har? 
 Jaa, det håller så länge och det passar verkligen till ALLT så jag det är värt det :)
 
är det det här du menar? http://www.expressen.se/gt/brostman-i-goteborg-terroriserar-unga-tjejer/ ? :( Det är helt sjukt vilka jävla äckel det finns, vilken tur att rättegången gick bra! Ville bara säga också att jag älskar din blogg och du är verkligen jätteduktig på att blogga! Kraam
Jaa precis det var det som hade hänt, och ja det är riktigt sjukt och jävligt vidrigt. Taaack massa pussar till dig :)

Postat av: Anonym

Brukar du bajsa med musik?

2013-09-13 @ 10:11:48
Postat av: Anonym

INGEN GILLAR DIN BLOGG, YOU SUCk!!!!!!!!!!!!!!!

2013-09-13 @ 10:12:16
Postat av: Anonym

USCH FY BLÄÄ!!

2013-09-13 @ 10:12:46
Postat av: Anonym

YOU SUUUUUCKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2013-09-13 @ 10:13:30
Postat av: Anonym

UVVVESA

2013-09-13 @ 10:13:49



Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: