Idag & Igår

Igår kväll: Var jag med Maja, Linn, Elsa och Astrid och vi gick en låång promenad med six-ten, Astrids hund. Sen kom vi in och var hos Astrid en stund och gjorde inte så mycket men sen efter ett tag var jag tvungen att åka men eller ja alla åkte samtidigt. Jätte mysig kväll och massor med skratt! 
Idag, förmiddag: Klockan tio var jag vid min faster och efter ett tag gick vi ner på en loppis nere i haga eftersom att hon skulle sälja lite stuff. Jag stod där i några timmar och sprang iväg till ett jätte mysigt fik. Jag ska fråga min faster sen vad det hette och så ska jag tipsa om det. Men efter att tag så började det bli väldigt långtråkigt så jag började gå mot affärerna som twist & tango outleten och karltex bla och prövade en jätte fin blus men i en alldeles för stor storlek. Sen kom mamma, pappa, farmor, farfar och linus och vi gick upp till min faster längenhet och fikade med hagas stora kanelbullar m.m. Men innan det var jag utelåst för jag trodde att mamma och pappa skulle komma upp till lägenheten men det gjorde dom inte! Så jag fick sitta där i nästan 20 min helt alone utan något internet. Sen tog jag och mamma en sväng förbi stan and i found my bootcut! Lovelove. Men nu är jag hemma och tänken är att jag ska träffa Emilia och Astrid men inte en jätte långstund för att jag ska upp och jobba i morgon :/ Yees så ligger det till, Här kommer även bilder från dagen. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: