get to know me and myself

• Jag vill slinga mitt hår nuuuuuuu!!! Saknar det blonda
• Jag hatar att mobilblogga, för att man kan inte välja bildstorlek så bilden blir så himla liten and it sucks
• Jag vill ha en större blogg men jag orkar verkligen inte att kämpa mer än vad jag gör nu, men jag ska försöka 
• Jag får ibland höra att jag "känns" som en moppe tjej och jag vill verkligen ha en moppe
• Jag ska konfimera mig till hösten
• Jag och Ellen tajmar aldrig rätt med tiden och vagnen.. Jag är en tidsoptimisk hehe
• Jag är jätte dryg på sms, fast det är verkligen inte meningen men jag orkar inte alltid skicka massa glada gubbar och hjärta haha
• Funderar påp att ha en liten bloppis, skulle det var något roligt? 
 
 

Postat av: Anonym

Vilken konfa?

2013-09-22 @ 00:28:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: