Fika mys

Heejhej sitter hos Ellen nu som entligen är hemma! Jag ska hem strax och fixa min no-läxa som är tills i morgon och även tidinställda för måste skärpa mig, men har tyvärr inte hunnit denna veckan sårri. Imorgon tar jag i bloggen så ni vet och jag ska inte sluta blogga utan jag menade att jag ska sluta byta bloggportal hehe. 
 
Idag efter skolan mötte jag Ellen och Hanna vid busshållplatsen och vi mötte pappa på redbergs för att jag skulle få en sak av han så jag skulle kunna hämta ut mitt id-kort så nu är det uthämtat. Sen tog vi en fika på espresso house och vi fick en gift av Ellen också som var jätte fin! Jag köpte även en ögonbryns-skygga och ett nagelack på stan också. Men ska inte köpa något mera på ett tag för mina pengar är snart slut buuuh! 

Postat av: elin wahlberg

gott!

2013-09-30 @ 22:43:18
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/
Postat av: Annika

Mumsigt c:

2013-10-01 @ 17:02:34
URL: http://blogofphoto.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: