Del 2

Nämn dina barndomsvänner? 
- Love och Hanna som jag umgås med nu

Hur/när/var träffades du och Ellen? 
- Genom hanna, men vi har kommit på att vi har "känt" varandra ett tag men vi har blivit jätte tajta detta året. 

Vad är det pinsammaste som hänt dig bland folk? 
- När dom frågar något "olämligt"... haha nej har ingen aning skäms inte jätte ofta hehe

Hur mycket pengar tjänar du i månaden? 
- Alltid runt 1000kr

Köper du dina saker själv eller dina föräldrar? 
- Beror på om det är något jag behöver eller inte! 

Kan du inte göra en video med din lille bror? 
- Tell me why before :)) 

Bor du i hus eller lägenhet? 
- Lägenhet.. Det är läskigt med hus! 

Har du märkt resultat från gymmet? 
- Inte riktigt men jag vill inte ändra något jätte stort utan bara rumpa och mage och konidsen så klart men det kommer så smånig om jag mår bättre när jag gymmar.

Hur mycket kostar det att gymma? 
- Beroende på årskort eller 10-kort

Primeboots/Johnny Bulls? 
- Primes alla gånger
Hur många skolar har du gått i? 
- 3 + böskolan

Har du A i nåt ämne? 
- Vad tror du om mig haah? nej bästa är C

Bästa ämne? 
- Idrott och Bild

Sämsta ämne? 
- Matte :(( 

Vad är ditt favorit snacks? 
- Godis och ben and jerry 

Har du Hollister kläder? 
- Yees fast använder inte 

Hur lång är du? 
- 175 exakt

Hur går det med modell bilderna du skickade in? 
- Baad

Varför byter du blogg så ofta?
- Har ju inte bytt på ett tag ? Ingen aning men jag ska sluta
 
Top 5 favoritbloggar?
- Jennifer S/Sanna J/Charlotta L/Alba N/Vanessa W

Postat av: Emma

Superfin blogg!! Vem har gjort din design?

2013-09-30 @ 17:48:00
URL: http://emba.blogg.se
Postat av: Anonym

Ska du sluta blogga? Varför? :)

2013-09-30 @ 18:35:10
Postat av: Anonym

hur fick du ditt jobb?? gick du typ till platsen du ville jobba på och typ fråga om du fick jobba där eller? ahhaha förlåt för flummig fråga

2013-09-30 @ 19:11:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: