Del 1

Känner du maja hedström, är hon jobbig ??
- Yes henne känner jag och hon är världens snällaste.
 
Tycker du att du är känd? 
- Ja man kan väll gemnföra mig med Avicii

Är du populär på din skola? 
- Nej, alla dömmer och har sätt den dåliga sidan av mig! 

Har du bra betyg?
- Har fått bättre tackvare att jag bytte till bö
 
får jag bajsa i din navel?
- Blir nog bäst om jag bajsar i din ;)
 
Vart köpte du din juicy, hur mkt kostade den?
- Jag har bara hoodien och den är köpt på raglady och den kostade 1300kr om jag inte minns fel! 
 
Vad är det bästa med Ellen ovh Hanna? :-) AHAHAHAH
 
- ALLT, vi är så lika men ändå så sjukt olika
 
Jag är en vandrande pinne, vem är jag?
 
- Från hannas ask till min blogg... Är du den vandrande pinne som försvann på tårtan?
 
Favvis frukt? :))
 
- Kiwii, ananas, melon 
 
 

Postat av: Anonym

Kan du lägga upp bilder på dina nya jeans pris oså

2013-09-29 @ 16:39:32



Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: