4 answers

Förlåt men tycker att ni har blivit mycket sämre på att kommentera, jag vill ju höra erat cred och vad ni tycker :)) 
 
du som ofta är i göteborg kanske har vart inne på raglady för inte så längesen? såfall vet du om dom har marc by marc jacobs datorfodral i chockrosa storlek 13 tum?? var inne där för någion månad sen o då va den färgen och storleken slut :// TACKSAM FÖR SVAR :D
Ja, jag bor ju i Göteborg dock var det ett tag sen jag var där och då hade dom bara svart men jag lär nog åka in dit nästa vecka så kan kolla upp det då :)) Dom hade inne den med handtaget för ett tag sen när de hade sin reakväll.
mms
 
Får ni data från skolan?
Yees men dom är verkligen inte bra! Jätte sega och långsamma, dom var liksom bra den förska veckan.
 
vad jobbar du med? :)
 Jag jobbar på frukost buffén på ett hotell :)
 
först designen och headren, sen victoria secret och nu detta. Wannabe eller??
Förlåt fattar ingenting, försökte göra min design så olik alla andras just nu! Vad menar du med victoria secret och bilderna från alexander wang finns över hela internet :)) Och till dig som kommentera du behöver inte kommentera två gånger, puss på dig! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: