svar:

Q: vart ska du köpa dina uggs någonstans?
A: Jag har aldrig sagt att jag ska köpa uggs utan att dom står på önskelistan men det finns att köpa på fiorucci och karltex vad jag vet! 
Q: Varför är att att du vill gå på gymnasiumet postitivt att du vill börja gymnasiumet positivt? Två år kvar?
A: Jag vill komma bort från grundskolan, det är liksom tråkigt. Folket är tråkigt vill starta om på nytt och träffa nytt folk och folk som inte dömer! 
 
Q: Du har redan en kort och tunn vinter jacka
A: Jag vet, men det är alldeles för tunn, jag fryser redan nu när jag går från bussen till skolan! 
 
Q: åh!! vart ska han spela?
A: Han spelade på tele2 arena i stockholm! 
Q: Jag funderar också på att börja jobba så hade varit kul on du kunde svara på detta i ett inlägg :) Vart jobbar du? Hur fick du jobbet? Hur mycket får du per timme och hur ofta jobbar du? Vad gör du på jobbet?
A: Jag tar det i ett a/q och hoppas att det är okej? Jag jobbar på min fasters hotell som är i samma kedja som post hotellt som ligger vid centralen. Jag fick jobbet genom henne och för att jag ville få mer pengar. Men då måste man ju jobba för det. Jag får iallafall runt 70kr i timmen men om jag jobbar 3-4 gånger 4 timmar per månad får jag runt 1000kr varje månad och det är värt engligt mig. På jobbet hälsar jag på gästerna, plockar disk från borden, pratar med gästerna om de undrar något och fyllet på om något tar slut. Såhär brukar det se ut men ibland är det någon konferans och då ska man fixa lite extra eller något annat. 
 
Q: Inga punkter?!
A: Förlåååt! Hade jätte brottom så glömde, men hoppas att det gick att läsa ändå! 
 
Q: Har du matta primes?
A: Tror inte det finns matta och glansiga men jag köpte det vanliga. Men om man har glansiga är dom antagligen in smörjda i något. 
Q: Hej! Skön blogg du har! Måste få fråga vart mössan kommer ifrån? 
A: Hellluu, tackartackar mössan kommer ifrån h&m :) Jääätte snygg, jag ska kolla på den nu i veckan! 

Postat av: Melissa

Det finns matta jag har det :)

2013-10-21 @ 14:26:20



Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: