Morning

Kan man ta en sämre bild en denna? Godmorgon på er, igår blev det bloggfri dag. Jag orkade inte rent ut sagt och jag hade inte tillgång till datan så värst mycket förutom på kvällen och då ville jag bara kolla på one tree hill. Sov hos Ellen och vi gjorde oss i ordning och åkte in till centralen kl 2 för att vinka av Hanna som skulle åka till stockholm. Men tåget gick 14:35 så jag och Ellen satt på centralen i ca 45 minuter och kollade runt i lite olika butiker och till sist fick vi ge henne en kram och vinkade av henne. Sen åkte jag hem och åt räckor och gick sedan till E igen och kollade på tv med hennes päron och syster. Jätte mysigt och i dag är varken Hanna eller Ellen hemma så då passar det perf att plugga för det är något jag verkligen måste göra! 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: