little of everything

Jag har insätt nu i efterhand eller ja, jag låg och funderade på det för några nättersen, det känns så skönt att veta vilka vänner som står mig nära och vilka jag verkligen kan lita på och berätta allt för.
 
Jag tror jag vet ett gymnasium jag kan tänka mig att gå på, än så länge även om det är ett tag kvar och jag inte riktigt har några planer. 
 
Jag vill faktiskt inte ha något just nu, känns som att jag har allt förutom en pälsjacka hehe, vet ni vart man kan köpa? Fast in så dyra.
Jag har lite planer för bloggen, som kommer att komma upp lite senare. Inga stora förändringar eller bloggbyten osv men tror ni kommmer att uppskatta det! 
 

Postat av: alva

kan inte du göra ett inlägg om dina tankar om gymnasium och linjer osv. vad har du för meripoäng just nu?

2013-10-10 @ 15:18:57
Postat av: Anonym

vilket gymnasium?

2013-10-10 @ 17:00:52



Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: