Little absolut me

Kollar vem som gillar bildernaJag kollar alltid igenom vilka som gillar mina bilder på instagram. Vet inte riktigt varför men vill ha lite koll hehe och det är kul om någon snigg eller "kände" person likar bilden. 
 
Något jag ofta gör - En dålig "vana" för mig är att alltid möblera om i mitt rum när jag har tråkigt eller känner mig rast lös och detta händer väldigt ofta på helgerna. 
 
Blyg beroende på med vem jag är med - Jag kanske uppfattas som kanske "oblyg" men detta varierar så mycket ibland måste man träffa mig ett tag för att lära känna riktiga Linnea. Men det beror helt på vilka det är och om jag har bestämt att jag ska träffa någon eller om ja följer mer som sällskap, känns bättre om jag följer med som sällskap och jag blir mindre blyg då. I don't Know why! 
 
Upprepar det folk säger fast med en högre stämma - Jag upprepar och säger samma sak som mina vänner säger hela tiden jätte jobbigt men det kommer bara, direkt efter att mina kompisar har sagt det så säger jag det en minut efteråt. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: