Gymnasium hit gymnasium dit

vilket gymnasium? / kan inte du göra ett inlägg om dina tankar om gymnasium och linjer osv. vad har du för meripoäng just nu? 
 
Hur många poäng jag har tänker jag inte skriva ut här, men jag håller på att höja mig. Dom är inte jätte dåligt och inte heller jätte bra. Men nu till vilka eller vilket gymnasium jag vill söka till så skulle jag själv nog vilja börja på sam, sjölins eller drottning blanka. Men om sam och sjölins har mina föräldrar lite olika åsikter om, så jag vet inte riktigt. Men där skulle jag i sånna fall vilja läsa samhäll eller ekonomi om mitt matte betyg kommer att höjas hehe. På drottning blanka vill jag läsa Bild, fromgivning - modedesign eller bild ,fromgivning - stil och trendstylist vad jag vet just nu! Ingen aning vad jag vill bli men det hade varit sjukt kul att få jobba med något inom mode! Dock ligger stil och trendstylist bara nere i falkenberg och det tar ett tag att komma dit och jag vill helst gå på en skola som ligger i stan alltså centrum-centrum. Så jag vet inte riktigt men det är ju ett tag kvar! 
 

Postat av: Anonym

Vad tycker dina föräldrar om Sam?

2013-10-11 @ 17:21:35
Postat av: Anonym

asså du får ju först välja inriktning du vill gå på inte massa olika och sen får du kolla vilken skola du är bäst med den inriktningen... du kan inte ha massa inriktningar på massa olika skolor...

2013-10-12 @ 12:25:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: