4 morgon svar:

Q: Hej, kan du lägga ut ett par bilder på ditt hår? Jag klippte mig precis och nu är mitt hår kort, ungefär som dig, men jag känner mig verkligen jätte ful och osäker på mig själv nu. Jag har dessutom väldigt tjockt hår och jag vet inte hur jag ska ha det .. Kram!
A: Hejhej du ska absolut inte känna dig ful och osäker.. Dock gjorde jag också det hehe för det är ju jätte ovant och jag tycker själv att det är snyggare med längre hår och jag passar bäst i det. Jag har också väldigt tjockt hår men brukar klippa upp det. Jag har alltid toffs och om jag skulle ha nersläppt så är det plattat. Bara helt vanligt! Duger denna bilden eller vill du att jag tar bättre bilder både fram och bakifrån när d
Q: Kanske en jätte dum fråga men skulle du ha något emot om man skulle skriva till dig (som tjej) och kanske börja umgås? Hehe
A: Inte alls någon dum fråga! Skriv på du :)) 
 
Q: Läser du Hanna Schönbergs blogg? :)
A: Yees varje dag! 
 
Q: Kan inte du göra en julkalender för i år? Skulle vara jätte roligt!
A: Beror lite på hur du menar, men du kan väll alltid komma med lite förslag? Så kanske jag kan fixa ihop något :)) 

Postat av: Anonym

Har du fått en sveajacka?

2013-10-31 @ 16:22:31



Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: