3 Linnéa

Jag gillar verkligen all typ av mat. Jag kan äta allt som erbjuds speciellt när jag är hungrig haha, Och jag är absolut inte kräsen när det gäller mat. Men jag gillar inte sushi men det är verkligen något jag hade velat tycka om, men det är bara äta det tills jag tycker om det. För Ellen och Hanna brukar åka och äta sushi men jag tackar ju nej, för det funkar inte att äta. Har ätit/smakat på det 3 gånger än sålänge.. Ska försöka ge det max 10 gånger.
 
Jag hatar att ge mig när jag vet att jag har rätt. Hatar att ge mig när jag är 110% säker på att jag har rätt och jag blir svin sur när någon säger emot mig och då får värsta utbrottet och skriker hehe.. Ganska pin om man tänker efter men jag vill inte ge mig om jag vet att jag har rätt. 
 
Mina vänner är underbara. Vet seriöst inte vad jag hade gjort om jag inte hade haft de vännerna jag har nu. Det är dom som peppar och stöttar mig om något bra eller dåligt händer. Dom som får mig att le och skratta varje dag.  älskar dom sååå mycket, ni betyder verkligen allt. 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: