NÅGOT JAG HATAR ÄR:

• blickar euw asså riktiga bitchblickar fyy vad jag hatar när folk kollar på mig och gör det, men tar absolut inte åt mig tänker bara vafan göru kvinna!!! 
•  Hatar när jag inte får som jag vill, eller det värsta är ju när jag vet att jag har rätt och folk säger att jag har fel... pretty sad moment for me. 
• Jag låter väldigt arg i bland men det är verkligen inte något jag tänker på. Men ska börja tänka på det. 
• Tänker inte alltid på vad jag säger heheh ibland så bara kommer det ut ord i min mun,, 
• Jag skrattar verkligen åt allt och ibland borde jag bara gå där ifrån och inte skratta.. Piniiigt. Kan inte häller skratta med tandställnigen eller ja, jag själv tycker att det är fult så oftast håller jag handen över min mun. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: