Dag. 1 – En bild på mig & 10 fakta om mig.

1. Spenderar min tid mesta dels tid min säng, när jag sover då och sen när jag kommer hem :)) 
2. Jag är typ en perfektionist för jag vill helst inte blogga när jag tröttnat på min design
3. Man märker direkt när jag blir sur, då får man korta svar och jag säger knappt något
4. Jag är väldigt sprallig och uppfattas nog som jobbig. Väldigt väldigt högljud är jag också och viska är det sista jag kan göra hehe!! 
5. Jag kan absolut inte ge mig och jag vill ha rätt och det är inte ofta jag ger mig.
6. Jag äter hur mycket som helst men går inte upp i vikt. Thank lord for that! 
7. Jag har börjat göra alla läxor och sånt i tid. En stjärna till mig x))
8. Har funderat på att byta till nattstad men det kommer nog inte hända
9. Jag har dragit ner på mitt smink även om jag är "inne i den perioden" då jag har finnar. 
10. Jag bryr mig inte vad andra tycker & tänker om mig för dom känner mig inte.. Blir trött på sånt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: