Detta kommer stanna kvar för alltid

Tänkte börja berätta om vad som händer igår men tycker kanske egentligen art det borde stanna utanför bloggen, och det kanske inte är lämpligt. Men jag vill börja säg att jag är sjukt förbannad på att det finns folk som går fram till tre tretton och fjorton åriga tjejer som står och sminkar sig, vilket äckel gör en så! Är i chock och kommer minnas detta hela mitt liv. Det är inte värsta grejen men det är något iallafall. Det började med att Hanna var röd i ansiktet så hon ville sminka bort det och hon satte sig ner på ett elskåp och jag sminkade henne och Ellen stod bredvid, helt plötsligt kommer det en man fram och säger hej tjejer men vi svarar inte och sedan frågar han vad vi gör och då svarade vi att vi sminkar oss och då går han bak mot mig och jag flyttar på mig men han tafsade på mig och då började Ellen springa och jag också men Hanna satt kvar i några sekunder och då gick han till Hanna men sen började hon springa men hennes väska låg kvar så hon sprang tillbaka och jag också för min mobil låg där och vi grät och var i chock men jag ringde polisen även om Ellen sa nej tusen gånger för jag tycker inte att sånt är okej! Men vi ringde polisen och dom åkte runt i områden och kollade lite efter han och sedan kom dom efter drygt 30 minuter. Men medans vi väntade ringde vi våra föräldrar och polisen kom och började förhöra oss tillsammans och sedan var för sig sedan när våra föräldrar och Ellens syster hade kommit och sedan pratade vi med poliserna och dom var jätte trevliga! Men allt är löst men som sagt detta är riktigt patetiskt och vidrigt att människor gör sånt. Men om vi skulle se han på stan så kan vi ringa igen för att polisen har skrivit en anmälan. Men det var detta som hände igår.. Skit hämst! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: