Lite svar

Har du några primeboots?
Vilken färg/modell tycler du är snyggast?
- nej men ska köpa i augusti, och jag tycker mellanhöga brun är snyggast!
 
Hur mkt kostar marc jacobs datorfodralet? :)
- Det beror på vilken modell och storlek du har och om du vill ha med band eller utan. Men mellan 500-1000kr
 
Snygg bikini! Var har du köpt den?:)
- jc fast jag köpte den för två årsen ;)
 
snygg! vad har du för teckensnitt på dina inlägg?
Georgia, Arial, Helvetica, sans-seri
 
Kan du visa ditt rum? Eller delar:)
- det finns en video som finns på videofyme men jag har gjort om och ska köpa nyamöbler så småningom om så det kommer senare :)
 
Vem är Nils då? Är det din kille?
- Nils är Nils haha och nej fortfarande! 
 

Postat av: Matilda

Superfin blogg Linnea! Kika gärna in min blogg & lämna gärna en kommentar! Kram

2013-07-26 @ 19:45:42
URL: http://matildamk.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: