Q/A part 1

Q - Vad är det på bilden?
A - Det är en Marc Jacobs tårta :)) 
 
Q - Vän med alice, greta, sara, agnes och philip? 
A - Är absolut inte sur på dom längre, har ingenting emot dom! 
 
Q - Varför startar du bråk med sånna du aldrig har träffat? (Bianca donatella) 
A - Jag frågade henne en fråga och sen missuppfattades det och massor med annat men jag har bett om ursäkt! 
 
Q - tips på bra kläder om man har en stressig morgon och inte hinner välja? 
A - Absolut, jag tycket att man ska ta något basic som en tisha & ett par snygga jeans! 
försov dig
Q - plattar du håret varje dag? 
A - Jag plattar det ibland och ibland lockar jag det, det är lite olika i bland räcker det med att bara platta luggen :) 
 
 
Q - hur länge ska du ha räls? 
A - det är jätte jobbigt för jag vet inte hur längre jag ska ha den, men jag tror max två år

Q - vad brukar du göra på helgerna? 
A - Jag är oftast så trött så jag ligger oftast hemma, inget liv jag vet men skolan tar död på mig! 

Q - bästa sommarminnet? 
A - Har måånga :)) 

Q - vad önskar du dig julklapp? 
A - Bareminerales, pälsväst, parfym, och blusar :)) 
önskelistan
Q - Favoritplagg i garderoben? 
A - har ingen favvo men gillar basplagg väldigt mycket & blusar, och det måste jag införskaffa mig mera av! 

Q - Beskriv Maja Ivarsson? :PPP
A - En av dom roligaste jag känner och verkligen jätte snäll och lätt att prata med, dock träffas vi inte ofta! 
 
Q - Kan du typ tipsa om träningsmusik haha? 
A - Absolut jag fixar ett inlägg som kommer i veckan :D 
 
Q - Lite konstig fråga kanske ahahha, men var är glaset från? Har undrat det ett tag ;) vilket märke och var kan man köpa det?? 
A - absolut ingen konstig fråga! Det kommer från IKEA och kostar 15 kroner eller något sånt inte alls dyrt och jätte snyggt och rymligt! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: