Me, yo, Moi, i

Jag hatar verkligen att så och prata inför "publik". Exempel muntliga arbeten i skolan osv. Men jag har faktiskt blivit självsäkrare och ja, det är klart att jag blir nervös men jag har slutat med att skratta.. Jag skrattar alltid när jag är nervös, vet inte riktigt varför men det är min grej som jag gör när jag är nervös hehe. 

Jag har bra magkänsla, ibland kan man ju vara osäker på något och då går jag på magkänslans och tänker, tänk om jag  kommer att ångra mig ?! Men det funkar alltid och jag har inte ångrat något. 

Det finns en kille i min klass som kallas lilja (vi har tre Henrik i klassen, så det är därför) och när som säger lilja tror jag att dom ropar på mig, jag hör jätte fel iknow! Lilja till Linnea liksom Hahah 

... Vi har även en tjej som heter Linnea i klasen och varje gång läraren säger Linnea blir jag jätte orolig eftersom att jag är i mina egna tankar på lektionerna hehe. Men som tur är det till hon och inte mig! 

Förut vågade jag säga exakt vad jag tyckte och jag var jätte ärlig men det har liksom försvunnit ur mig och jag har jätte svårt att säga vad jag tycker  för det känns som att jag bestämmer 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: