Linnéa

- Jag pratar väldigt högt och speciellt när jag skrattar eller ska viska
- Jag har alltid målade tånaglar
- Jag har haft uppsatt hår sen jag klippte mig, för att jag tycker att det är så fult
- Jag tyckte att vårat schema var bra tills jag fick veta att vi skulle sluta halv 5 på måndagar
- Jag vill slinga mitt hår nu!! 
- Det värsta jag vet är när folk säger något jag har och sedan sprider det vidare
- Om någon säger något så upprepar jag det, för att jag inte tror att man hör vad personen säger
- Jag har jätte svårt att konsentrea mig och lyssna på lektionerna och få det att stanna i huvudet
- Jag tycker att det är skit kul, för jag är ju längre än alla i min koridor  och då sticker mitt huvud fram mellan alla korta, förutom vissa killar i min klass
- Jag och min homie ellen ska äta glass idag haah 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: