Ang: Modellandet

 

Som säkert många vet har jag sagt att jag ska antagligen söka in till någon modell argentur, men alla i Göteborg verkar så oseriösa eller jag får den känslan lite smått så jag tänkte skicka in bilder till MIKAS som finns i både stockholm och malmö, jag tror absolut inte att dom kommer vilja ha mig för jag ser ut som vem som helst och jag är jättte oerfaren men man kan ju alltid försöka och om jag inte får något svar eller att dom säger nej så får jag skicka in bilder till några argenturer i göteborg. Men det hade absolut varit jätte kul att på få pröva någott nytt, byta kläder som jag älskar, bära både fina och fula kläder som jag kanske inte alls kommer att tycka om.
 
Jag läste också att man var tvungen att vara 90 cm i midjan och jag kommer inte skriva ut hur många cm jag är men jag var en ganska bra bit ifrån 90 cm så det är ju bra och längden har jag också man ska vara mellan 170-175 minst och jag är ju 176 eller mera så det är också plus på det.
 
Men sen tror jag det var på toppmodell som det var ett kinesiskt företag som hade en catwalken och då hade dom bara skorna i 38-39 eller var det var jag och har ju liksom 41 så då är det bara att trycka ner fötterna..
(jag menar inte att jag ska bli värsta supermodellen och få gå på massa catwalken men jag "fantiserar" lite smått) en grej som hade varit kul!

Postat av: Anonym

vet inte måtten för midjan men de e runt höfterna man måste vara max 90 cm :) inte många som har de måttet OCH längden :/

2013-08-07 @ 18:12:36
Postat av: Anonym

Hur skulle du matcha denna tröja http://www.oddmolly.com/new_arrivals/rib-jersey-ls-top (i grå) Svara gärna i ett inlägg och gärna i ett collage!

2013-08-07 @ 19:23:46
Postat av: Anonym

Vet du något om denna model argentur? www.globaltalentsystems.com/m/index.php?include_path=newyorkmodels

2013-08-07 @ 20:18:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: