about mee dååo

Det värsta jag vet är när folk inte kan säga nej, rakt på sak utan måste slingra sig ut med olika anledningar.
 
Jag har inte skickat in modellbilderna ännu men jag ska, jag ska men hittar aldrig något rätt tillfälle att ta bilderna. 
 
Mina högsta drömmar är att bli modell, flytta till usa, och bli utbytes studen ett år i usa också! 
 
De flesta bloggarna jag läser är såna som jag är "bekant" med.
 
Alltid när jag ser någon på stan glor folk jätte mycket, i don't know why!! 
 
Jag har aldrig haft så kul i skolan sen jag började på bö, och jag ångra verkligen inte att jag byte en sekund. 
 
Jag älskar att fika med mina friendoozz så coozzy!! 
 
Jag utalar även ordet cozy fel hehe men det låter bättre så som jag säger det. 
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: