- Ben and jerry

Heej, hade verkligen världen skönaste dag idag och dagen gick jätte fort. Direkt efter skolan tog jag och ellen bussen till henne för att vi glömde vatten flaska och lås till gymmet så vi åkte dit efter att vi hade varit hos ellen. På gymmet gick det oväntat bra, bara att det var lite långtråkigt att bara gå på bandet i 30 minuter. Men det var skönt nu efteråt och känner redan nu att jag kommer att ha träningsvärk i morgon. När jag kom hem var det mat och den väntatade en ben and jerry på mig så nu ligger halva kvar i frysen och den är antagligen uppäten redan i morgon. Men nu ska jag sätta på en film och senare sätta på mig mjukisar och träffa Love. 
 

Postat av: amel

gott!

2013-08-31 @ 10:34:07
URL: http://fashionamel.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: